vineri, 10 august 2007

Sistemul medicinar roman....

Astazi am fost si eu impreuna cu pretenamea la spital ca sa simtit rau. Prima data mergem la urgenta de acolo ne trimit la pediatrie, de la pediatrie la ginecoloc, acolo nam gasit pe nimeni si ne-am dus inapoi la pediatrie apoi de la pediatrie ne-a trimis la spitalul vechi care e in celalalt capat al orasului sa-si faca analizele de urina ca doar in spitalul judetean nau un laborator, dupa aceea ne-am dus inapoi la pediatrie de acolo ne-au trimis la politlinica si acolo doctorita, care a fost foarte de treaba, ne-a dat reteta pentru medicamente (2 feluri).
Nu stiu de ce nu au facut analizele in spitalul judetean fiindca eu am mai facut analize acolo si nu am fost nevoi niciodata sa ma duk la spitalul vechi, dar ce sa facem pentru doua medicamente trebuie sa ma plimb in jurul orasului toate astea in 6 ore de vreme. Si acuma ma gandesc ca eram pe drumuri daca nu mergeam cu masina. Cand eram la pediatrie era un rand mare, dar eu am mers in fata si am intrebat pe domnisoara asistenta ca ce se i9ntampla de nu intra si nu iese nimeni ea spunandu-mi ca doamna doctorita mananca, noah ce sa zic ca am stat si acolo la rand o ora si jumatate ca oamenii cumk veneau au si intrat nimeni na stat la rand decat eu cu pretenamea si inca vreo 3 persoane, pana la urma m-am enervat si am intrat fara sa bat la usa fara nimica. Eu in acest timp m-am tot gandit ca de ce ne trimit in 40 de locuri cand normal ar trebui sa ne trimita doar la unul. La fiecare medic care am fost au zis ca doar cred ca are boala respectica dar nimeni nu a spus ceva concret, apoi pentru ce draq au facut ei scoala aceea? Asa si eu ma duk ca medic o sa pot crede si eu multe si primesc banii de la pacienti si in plus primesc si salariu. Dar ce sa facem traim in romania!

Niciun comentariu: