joi, 26 iulie 2007

Mini-Vacanta


La sfarsitul saptamanii trecute am fost intr-o mini vacanta cu familia la un lac care se numeste Mujdeni.
Lacul este inconjurat de munti si paduri asa ca se simte diferenta dintre aerul respirat in oras si cel de acolo, pot sa zic ca este mult mai sanatos acolo. Pe marginea lacului sunt niste cabane, intr-una din ele am stat si eu fiindca impreuna cu familia am fost invitati de un preten al familiei care are o cabana frumusica acolo. Lacul este curat, dar are si o adancime de aproximativ 45 metri.
Privelistea este minunata, poti privii ore-n sir peisajul minunat ce te inconjoara.
Cam la 100 de metri de lac este situat un hotel si un restaurant pentru vizitatorii lacului.
Pot sa spun ca cele 2 zile petrecute acolo au fost foarte frumoase, eu zic ca merita sa mergi acolo si cu cortul la un gratar sau la niste mici. Eu m-am distrat si sper ca daca veti vizita si voi lacul va veti simti la fel de bine cum m-am simtit si eu.

Niciun comentariu: